Hortobágy félmaraton

2010.08.03. 14:33

Nyaralás előtt sikeresen teljesítettem a BSI által szervezett hortobágyi félmaratont, ahol 1:42-vel 44. helyezett lettem a kb. 500 indulóból. A verseny most először három körös volt, a köridőim kb. 32', 33', 37'. Ebből látszik, hogy az utolsó körön durván megborultam.  A lábaim teljesen elerőtlenedtek, néhány métert még sétálnom is kellett. Valószínűleg a nagy meleg volt az oka. A frissítőállomásokon ezután néhány szem szőlőcukortól magamhoz tértem és tudtam tovább robogni viszonylag jó tempóban. 
 
Egyébként nagyon jó érzés volt a mezőny elején haladni, meg tudnám szokni :-)

 

Annyi még hozzátartozik, hogy az oda-, hazautat montival tettem meg, ez kb. 66 km tekerést jelentett.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr552195839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása