Mikulás futás

2010.12.07. 13:01

A múlt hét a Mikulás jegyében telt, szombaton és vasárnap is mikulássapkát húztam futáskor. Előtte szerdán, csütörtökön sűrű esőben futottam 21-21 km-t a szokásos iramban és pulzussal (szerda 116 perc, 142 bpm, csütörtök 117 perc, 143 bpm), valamint kedden és vasárnap úsztam is.

Szombaton Balmazújvároson rendezték meg a Mikulás futást (www.finishline.hu), ahová a csajommal (a feleségem azt mondta, hogy a feleségem titulus olyan személytelen a beszámolóimban, ezért váltottam (mármint megszólítást :):) és Gyuri barátunkkal látogattunk el. A felnőtt táv 14,2 km volt, 57'20"-at futottam, ezzel az öregember :) kategóriában 3. lettem. Ilyen tempót ezen a távon még eddig nem sikerült futni. Mondjuk egy 90 kg-os ex-rendőr kergetett :), mindketten a 3. helyre hajtottunk.

 A csajom 74 percet (kategória 2. hely), Gyuri 54:valamennyit (felnőtt 6. hely) ment.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vasárnap úsztam mellben 700 m-t 32 p alatt, este futottam 21 km-t 113 perc alatt (148 bpm). Az első kört csörgős mikulássapkában tettem meg, a kutyák piszkosul örültek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr292499351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása