Úszás

2011.03.15. 18:41

Hétfőn utoljára edzői segédlettel. Az óra végén azt mondta az edző, hogy már nem tud nekem mit tanítani, innen egyedül kell fejlődnöm tovább.

Ez három dolgot jelenthet:

1. tényleg megtanultam úszni

2. reménytelen eset vagyok, nem érdemes velem tovább foglalkozni

3. az edző tudása véges :)

Egyelőre még filózok a válaszon. A gyors továbbra sem megy, bár tegnapelőtt először sikerült 50 m-t leúszni egyben. Utána percekig pihegés a parton.

Ma úsztam 1500 m-t egyben mellben 60 perc alatt. Ez négy perccel gyorsabb a legutóbbi 1500-nál. Gyorsulni kell tovább, mert ebből így nem lesz féltáv az idén :(

Szerző: mata68

4 komment

Címkék: úszás

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr742742173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.15. 21:24:09

ha nem megy a gyors akkor én a mellet erőltetném.Abban már egész sokat le tudsz úszni.Gratula az új PB időhöz!De szerintem a gyorsúszás is menni fog simán.Egyszer csak majd magától fordul a kocka és nyomod a hosszokat szépen sorban folyamatosan egymás után.Ez sok embernél így működik nálam is pont ez a helyzet volt.
A gyorsúszás a leggazdaságosabb a lábaknak de ezt Te is tudod.Triatlonban pont ez kell.Menni fog az meglátod.
Csakúgy,mint Vasapunak is.

DIZS007 2011.03.17. 15:36:00

Szia Mata,

Én is idén támadom meg Nagyatádot először és hasonló nehézségekkel álltam szemben gyors úszás terén. De január elejétől járok a vasemberek klubja álltal szervezett úszóedzésre a Komiba Oláh Andrishoz és a január első hetében leúszott 2/3-ad hossz gyors többi mell majd nagy zihálás után, február végére az 1900m-es felmérőt egyben gyorsban úsztam, pedig nem vagyok fenomén, de az irányított heti 3 edzés csodákra képes.
Szóval nincs veszve semmi, hajrá

mata68 2011.03.19. 18:10:46

@PecsiPeter: Egyelőre mellben szeretnék gyorsulni mivel a féltáv 3 hónap múlva itt lesz. Addig nem látom esélyét egy stabil gyorstudás megszerzésének.

mata68 2011.03.19. 18:12:45

@DIZS007: Sajnos nem tudok beiktatni heti 3 úszást, de nem adom fel a gyorstanulást.
süti beállítások módosítása