Káendhá

2011.05.17. 13:40

Otthon most nincs netem, úgyhogy csak címszavakban.

18. K & H maraton váltó munkahelyi csapattal sokadjára, félmaraton egyéniben először. Más eshetőség hiányában első futó voltam a váltóban, majd még két kört nyomtam egyéniben. Az első kör 28:05, a második 30: 10, a harmadik 30:58 lett, így a vége 1:29:13. Abszolút 19. hely (328 induló). Átlagpulzus 173 bpm, max. 188 bpm, elégetett kalória 1219 cal. Szép volt, jó volt, csak kicsit szeles :)

Sokat segített, hogy LC, Öregbaka és Tibike integetett a Margit-szigetről:)

Első kör után asszonnyal váltottam. Hiába, még ide is elkísért. Pedig utána csajozni akartam :)

(Fotó: BSI)

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr332911000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása