Rotary maraton

2013.06.06. 13:22

A március végi maraton nem sikerült úgy, ahogy terveztem és szerintem, ha normális futóidő van, akkor sem lett volna meg a kitűzött 3.15. A 3.20 talán. Valószínű, hogy túl nagyravágyó voltam.

A verseny napja kellemes téli hőmérséklettel jött el, így a rövid gatyában futok verziót elvetettem, az előző nap tesztelt hosszú, vékony felső, vékony 3/4-es nadrág, kompressziós zokni felállást választottam. Rajt előtt fáztam, de nem kellemesen. Az sem nyugtatott meg, hogy didereg mindenki:) A rajt csúszott negyedórát, Molnár Robi itt kérte meg a barátnője kezét.

Indulás előtt Máténak mondtam, hogy jöjjön velem a két körére. Ha bírja bírja, ha nem, nem gond az sem. Persze rögtön a rajt után elkeveredtünk egymástól. Eléggé nehéz volt előzgetni, mivel a lassabb futók is beálltak előre. Csak azt nem tudom minek. Azért 2-3 km után kisimult a mezőny, tudtam saját tempót futni.

Az első körök a tervezett tempóban zajlottak (24.15, 24,18, 24.28, 24,48, ), majd az 5. körben elkezdődött a lassulás (25.30), a 6. körtől pedig jött a nagyhalál (27.50, 28.27, 29.05). A hosszú szakaszok egyre hosszabbnak, a szeles szakaszok egyre szelesebbnek tűntek. A lábaim is szépen beálltak. Örültem a végének, mondjuk az eredménnyel sincs bajom (3.28.39), ez a második legjobb maratoni időm.

Frissítésként a 4. és 6. kör közepén ettem egy-egy gélt, de nem sokat segített. Végig saját frissítésen mentem, izón és meleg teán (vittünk termoszt), ezt ittam körönként. A szervezők által biztosított frissítés fagyos volt.

Ancsi behúzta a második maratoniját, 4.15-tel, Máté 51.57-et 10.5 km-en. Utána végig frissített kettőnket abban a farkasordító hidegben.

Menet közben találkoztam Mónival is, fülessel a fején ordibálta, hogy Hajrá Sanyi, nyomjad, Ironman vagy :) Csak a fél mezőny hallotta:)

Páran amúgy bejöttek Szoboszlóról is biciklivel (nóóórmális ???) szurkolni. Mondjuk én szóltam rájuk, hogy helló, itt vagyok, tessék biztatni :)

 A verseny után tűztünk a kocsiba, ott végre meleg volt. Jövőre tuti csak félmaratont futok itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr405342027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2013.06.20. 12:08:04

Ezt a 3:15-öt Te találtad ki? Amúgy lehet, ha nem egy tavaszi (téli) maratonon futottál volna ilyen célidőt, hanem mondjuk ősszel, akkor meglett volna.
Én ehhez is gratulálok, a 3:30 körüli és az az alatti idő belőlem minden tiszteletet és elismerést kivált. Így van ez most is! Őszintén gratulálok!

mata68 2013.06.25. 11:13:22

@snatch_: Én találtam ki, de ezután nem hajszolom tovább:) Köszi.
süti beállítások módosítása