A futás előtti depó 6.59 lett, amibe belefért egy teljes átöltözés is.

A depóból a sárszőnyegen keresztül kellett kikacskaringózni. A futás részben a parti sétányon, részben part menti utcán és kb. 500 m-en murván zajlott.

Előzetesen 4.30-as maratonit mondtam Ancsinak, ehhez 45 perc körüli köröket kellett teljesíteni. Az első körben a lábak lazítása volt a cél és az, hogy ne vigyen el a tempó. Mondjuk ez nem sikerült, 40.27 lett az első kör.

Ancsiék a központi frissítő állomás mellett helyezkedtek el, náluk álltam meg gélt, sótabit, vizezett kólát inni. A két szélső frissítőállomáson mindig csak néhány korty vizet ittam. A második körben elkértem az mp3 lejátszót, indult a metál. System of a down válogatás, Green Day és Tankcsapda koncert volt műsoron. Ezzel sikerült kizárni a külvilágot és csak a futásra és frissítésre koncentráltam.

A külvilág kizárására szükség is volt, mert időközben (asszem a 3. körömben) az eső is elkezdett esni. Eleinte csak zuhogott, néha elállt, majd az utolsó köröknél szakadt végig. Átöltözni felesleges lett volna, egyszer-egyszer levettem a pólóm és kicsavartam, de 20 m után ismét csuromvizes lett. A pályán több helyen vízátfolyás keletkezett, némelyik több méter hosszan. Kikerülni esélytelen volt, át kellett rajtuk gázolni.

A körök az esőtől függetlenül teltek szépen, a második körtől a köridők így alakultak: 41.24, 43.14, 43.49, 45.24 és 44.19. Attilával, Szokolszky Pistával körönként pacsiztunk és dícsértük az időjárást.

Ancsi, Zsuzsika és Máté közben ronggyá ázott és szétfagyott a frissítőponton, szerintem nekik nehezebb dolguk volt.

Az utolsó kör felénél utolértem egy sporit, aki feltűnően fürgén szedte a lábát. Kölcsönösen kiderítettük, hogy ez mindkettőnk utolsó köre. Ha együtt nyomjuk, akkor meglehet a 12.30-on belüli álomidő mindkettőnknek. Innentől együtt futottunk, sőt a végén sprinteltünk is. A sporinak volt két időjóváírása is (kétszer kapott vonatot bicajon), így bőven belül lett 12.30-on. Ez nekem is sikerült, 12.27.08 lett a célidő. A célban átöltöztem, majd tudtam enni egy kis meleg levest is. A hidegrázás akkor kezdődött, amikor a sárból ki kellett szabadítani a bicajt és a bedepózott cuccokat.

A "szállásra" visszaérve magamra vettem az összes meleg ruhát és abban aludtam.

Másnap reggel kicsit bandáztunk Attiláékkal (szenzációs 13.23-as idővel ért célba), majd indultunk haza.

Jövőre Barbócz Ancsán a világ szeme (IM teljesítés), én féltávokkal "lazítok".

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr386755545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2014.10.06. 15:38:06

le a kalappal, nagyon szépen mentél végig. A 45-ös körök fasorban sem voltak, ahogy látom, egy csúszott csak be, az is gondolom véletlenül.

Joe. · http://futonaplo.blogspot.com 2014.10.08. 12:14:53

Részemről is gratula. Ez nagyon szép teljesítmény!
süti beállítások módosítása