Kombó

2011.04.21. 21:20

Ezt a kifejezést eddig jobbára a sör-feles, vörösbor-kóla párosításra használtam, nem pedig a bicikli-futásra. Mivel az első kombináció lelkes rajongóit inkább az alkoholista, semmint az ironman cím illeti meg, és én effelé próbálok tendálni, a mai edzésen kénytelen voltam a kerékpár-futás párost gyakorolni.

Azt már a bicaj előtt elhatároztam, hogy az állandó sebesség figyelést hagyom a fenébe, mert jelen állapotomban marhára frusztrál. Ezúttal is a csajjal tekertünk, most 40 km-t kb. 100 perc alatt, majd míg Ő összegyűjtötte a gyerekeket anyóstól Én elmentem futni. Ebből az elején inkább kocogás lett, majd egyre inkább lassú futás. Kétszer is megálltam nyújtani, masszírozni, mert éreztem, hogy mindkét vádlim görcshajlamos. Nyújtásra jobb lett. Eredetileg 7 km-t terveztem, de a lábam továbbvitt a szokásos körre, így végül 9 km lett (52 perc alatt).

Közben Maszkura és a Tücsökraj igen pajzán szöveggel körített zenét nyomott a fülembe.

Egy szolidabb tőlük:

 

Ma az egyik közösségi oldalon 20 éve nem látott kubai barátom jelölt meg ismerősként és küldött üzenetet. Többek között azt írta, hogy alig ismert meg a képeken, mert nagyon lefogytam. Igaza van, de várjon még két évet, mert akkor szerintem nemcsak a 20 éve nem látott barátok nem ismernek fel :)

Szerző: mata68

4 komment

Címkék: kerékpár futás

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr192846028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.22. 17:57:05

Már csak egy aero bukó kell Neked és máris megvan a 30-as átlag! :):):)
Viccet félretéve szerintem ezek a mostani bringás átlagjaid nagyon sokat fognak javulni ahogy elkezdesz majd kilométereket gyűjteni.Legalábbis nekem így történt.Plusz azt viszont megfigyeltem és most tényleg nem viccből irom de a könyöklős pozicio akár 2-3 km/h javulást is hoz.Sokkal hatékonyabb úgy a száguldás meg még komfortosabb is szerintem bár egyértelműen hozzá kell szokni.

mata68 2011.04.22. 19:26:49

@PecsiPeter: Igen, olvastam anno az aero sisakos bejegyzést :) Ha azt nem is, de könyöklőt előbb-utóbb beszerzek, köszönöm a tippet. Nem egyszerű ez a biciklizés, egyértelműen szokni kell, de rajta vagyok.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.23. 07:55:36

@mata68:
az még lemaradt az előző kommentemből,hogy a könyöklés főként úgy dob sokat a tempón ha a kormány/könyöklő lejjebb van mint a nyereg.
Ez esetben faszán le vagy hajolva és a menetszél nagy része elsuhan a hátad felett ;)
Persze az elején elég gyilok az érzés de kb. 1000km után már nem annyira fáj ;)

ironpeti66 2011.04.24. 20:38:21

Az aero sisak szerintem semmit sem segít a mi szintünkön, és főleg egy ilyen hosszú versenyen. Nem mindegy hogy 4:55, vagy 4:54 alatt tekered le a 180 kilit. Max időfutamon tudom elképzelni, hogy van jelentősége, mi csak a DISCO előtt villoghatnánk vele. Egy könyöklőt azonban érdemes beszerezni, és egy olyan órát ami a pedálfordulatot is méri.
A másik, ha két bringázás után nics 30-as átlagod azért még ne aggódj, ha letekersz 10.000 km-t jobb lesz:), de az is lehet, hogy csak a csaj fog vissza:)