Reload

2011.05.31. 11:21

Kicsit megcsúsztam a posztírással, de majd most ...

A május nem volt túl erős, úsztam 6 km-t, keróztam 202,2 km-t és futottam 185,1 km-t. A jó hír az, hogy a bicajt kezdem fenékkel megszokni, már csak a nyakfájással kellene valamit kezdeni. Próbálgatom a bicajt állítgatni, tényleg sokat jelent fél cm is.

Hétfőn voltam a fiammal fitnesz kick-bokszon, első alkalommal kísért el. Amikor meglátta a csupa csaj résztvevőt azt mondta, hogy " Apa, már értem miért jársz ide ". És még csak 12 éves lesz a szentem :)

Mondjuk ezzel a fejjel szerintem nem is lesz Velük gondja :)

Kedden futottam egy szenvedős 19,5 kmt-t (111 perc, 132 bpm, 932 cal), szerdán úsztam kb. 1000 m-t főleg mellben, néhány hossz gyorsat beiktatva (lábbójával).

Csütörtökön keróztam 49,17 km-t (107 perc, 139 bpm, 974 cal) a szokásos útvonalon, majd futottam 13,2 km-t (71 perc,140 bpm, 662 cal). Nagyon elfáradtam a végére, ma is csak kóvályogtam.

Péntek pihi, holnap bicajozás a feleségemmel és Öregbakával :) Várom :)

Szerző: mata68

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr812945611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.03. 23:10:42

Tényleg jó szenvedős lehetett a 19,5 km 11 perc alatt 132es pulzussal :):):)
Jó tekerést a hétvégére!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.05. 21:37:38

Nem vagyok türelmetlen :):):) de mi volt a közös mozgáson ? ;)

mata68 2011.06.06. 07:38:20

@PecsiPeter: Türelmetlen vagy :)Készül, addig javítsd meg a teherautót, amit felborítottál :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.06.13. 23:38:28

@mata68:

Nyakfájás:

1./ Vagy kicsi a bringa vázmérete - ergo túl kicsi a távolság a nyereg és a könyöklő között (hosszabb strucnit felrakni?)
2./ Túlságosan előre van beállítva a nyereg
3./ Túlságosan lent van a könyöklő
4./ Vedd le az árnyékolót a bukó elejéről ha van rajta, már ez is segít egy kicsit, nem kell annyira kitekerned a nyakad.

Más tippem nincs...

mata68 2011.06.14. 07:50:36

@WITCH: Köszi a tippeket. Valószínű, hogy a kevés tekert km volt az oka, mer' kezd elmúlni :)
Most a jobb térdemnél fáj a külső ín, ezt nyeregállítgatással próbálom megszüntetni.
Hiába, nem könnyű műfaj a bicajozás sem :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.06.14. 09:05:34

@mata68:

Térd külső in:

Na az kemény. Az az in csak nagyon lassan erősödik meg, kell neki két év intenzív futás!

Én sokáig szenvedtem vele, de már teljesen elmúlt.

Vagy másfél év futás után erősödött meg, és 3 hét teljes pihenéssel múlt el.

A külső in tipikus túlterheléses téma, és ált. akkor jön elő ha túl hamar túl sokat fut valaki. Sokág szívtam vele....

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.17. 12:02:01

@WITCH: @mata68:
Sanyinak lehet,hogy hamarosan meglesz a 2 letelt futóév már idén:):):)
A bringázást egyértelműen szokni kell.Az első 1-2 ezer kilométer gyötrelem,kényelmetlen sehogy sem akar jó lenni.Aztán 4 ezer letekert kili fölött már semmiféle komfort probléma nincsen.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.06.17. 12:07:20

@PecsiPeter:
@mata68:

Ha régebben fut akkor is ugyanúgy előjöhet a külső in ha túl sokat megy. (ITBFS a hivatalos megnevezése)

edzesonline.hu/cikk/2098/kulso_terdfajdalom_avagy_iliotibialis_szalag_dorzsolodes_itbfs

mata68 2011.06.17. 12:24:36

@PecsiPeter:
:)
Egyetértek, valóban szokni kell. A tegnapi tekerés közben vándorfájásaim voltak :) (térd, vádli, Achilles-ín, majd másik Achilles, érdekes volt)
@WITCH: Köszönöm szépen a linket, erősen erre hajaz a dolog. Sajnos időhiány és lustaság megléte miatt keveset nyújtok, pedig kellene. Eztán másként lesz :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.06.17. 12:32:51

@mata68:

A nyújtás kétélű fegyver.
Nagyon hasznos dolog, ez tény.
Viszont ha rosszul csinálod sokkal nagyobb kárt okoz mint használ. Ad abszurdum a futósérülések jó része a teljesen szakszerűtlen nyújtásból is jön.

Sőt! Ismerek olyan nagyon komoly maratonistát (2:30 alatt!) aki nem igazán nyújt, és tök jól elvan vele, ráadásul nem is sérül.

Amúgy egy komolyabb IFBFS kb 3 hét pihenés alatt gyógyul, a saját tapasztalataim szerint.

"Annyit lehet edzeni, amennyit még ki tudsz pihenni" - ez egy 'örökzöld' igazság.