47. hét

2011.11.29. 07:37

A visszatérés hetére két kocogás (2*12 perc) és egy vasárnapi 500 m-es gyorsúszás jutott. Az első kocogás után némi izomláz is jelentkezett. Az úszás után pedig a váll-hátizmok jelezték a szokatlan terhelést.

A 48. héten kissé növelem a terhelést.

Szerző: mata68

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr963420521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2011.11.30. 20:30:08

Ó, szuper! Egy kis kondit nem szeretnél? Hát és vállizomra + egy kis gerincerősítést. Nekem nagyon jót tesz.

mata68 2011.12.01. 08:13:39

@gafmon: Van egy húzódzkodó keretem, amin nyak mögé-, ill. mellre végzek húzódzkodást. Ezen kívül hasazok és némi súlyzózás is befigyel.

Rövidesen visszatérek a fittnes kick-bokszhoz is, ott jó terhelést kap a vállam, hátam (TRX, súlyzós ugri-bugri).

shepherdpeti 2011.12.01. 21:12:45

a fittness kick... én is elkezdtem gondolkodni, elnézegetve Judit honlapját:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.02. 02:16:01

@mata68: @shepherdpeti: ezekre a foglalkozásokra én is szívesen elnéznék.:)