Búcsú

2011.02.06. 21:20

Ma volrt minden, mint a búcsúban. Reggel úszás a újra kinyitott uszodában. Mind a víz hőmérséklete (23 fok), mind az úszástudásom hagyott maga után némi kívánnivalót. Egy órát terveztem úszni, de védül 1000 m lett belőle (38 perc) annyira fáztam. Vettünk fel videót, majd feltöltöm. Mondjuk a gyorsúszás kb. 10 m-t ment, az is inkább valami beteg béka csapdosásának tűnik. 

Este elmentünk a csajommal spinningre és egészen tetszett. Kb. 60 perces tekerés volt különbőző nehézségfokozatokon, plusz jónéhány 2-5 perces kiállás. Bírtam, bejön a dolog.

Spinning után egyből alakformáló torna szintén egy órában. Ez annyira nem tetszett, mondjuk a reggeli úszástól már kezdtem érezni a vállamat-hátamat is. Legközelebb a spinning után inkább futást tervezek.

A héten a szombati versenyt leszámítva még 2 *10,5 km-t futottam alapozó tempóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr682643117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása