II. Lökiman középtáv

2018.06.26. 13:27

Az Extrememan előtt 5 héttel ideális felkészülési versenyként céloztam meg az eseményt, előtte 3 nappal már csak könnyített edzéseket végeztem. Mivel a tavalyi pályán változtattak, és tavaly a futótáv csak 17,5 km volt az akkori 5:20-as célidő még álomként sem merült fel.

A verseny reggelén szépen be volt simulva az ég, esett folyamatosan. Amíg vártuk Mónit mondtam Ancsinak, hogy ilyen időben én bele nem megyek a vízbe, illetve egy eltolt rajtban reménykedtem.

Tiszalökre érve kezdett kisütni a nap az eső is csak csepergett, de még meglehetősen hideg volt. Közben szépen gyűltek a sporik, jöttek barátok Miskolcról szurkolni, jól elvoltunk, beszélgettünk.

A nyakig sáros parkolóból kalandos volt a bedepózás, de megoldottuk.

loki1.jpg

Az úszás négy körös volt, szerencsére engedélyezték a neoprén használatát. Ahogy teltek a körök, úgy lett körülöttem egyre légüresebb a tér :) Az élboly már a 2. körben utolért és elhagyott. Az úszóidőm 49.28 lett depóval együtt (tavaly 51.35 neo nélkül). A vízből kiszállva hallottam, hogy Mónika akkor kezdte a bicajt, Erika még mellettem depózott, Ancsi még sehol.

A keró a tavalyi nagyon jó minőségű aszfalton zajlott, kivéve egy 300-400 m-es murvás részt, amit minden körben érinteni kellett. Fostam is a defekttől rendesen, de szerencsére nem lett baj. A kifelé vezető szakasz volt a hátszeles, a vissza a szembe szeles. A 2. és főleg a 3. kör vissza meg is fogott rendesen. A 91,3 km-t 3:04:46 alatt tettem meg (köridők: 1:18:39, 52:20, 53:47 ). Kerón eléggé eléheztem, reggel kevés volt a kaja.

A futás Tiszalök üdülőterületén volt 8 körben részben a murván, részben aszfalton enyhe emelkedővel. Elég jól belekezdtem és sikerült tartani végig a tempót (köridők: 13:23, 13:18, 13:09, 13:33, 13:40, 13:43, 14:28, 14:30, táv 22.2 km). A 3. körömben összeakadtam a későbbi kategóriagyőztessel, Ő már az 5. körénél tartott. Gondoltam, hogy már itt sem lesz dobogó :) Nem lett igazam, mert a foghíjas mezőnynek hála csak elcsíptem egy kategória 3. helyet.

loki3.jpg

lloki4.png

Eredményhirdetés közben végig szomorkodtunk :) A háttérben Edu kokettál Erikával :)

loki2.jpg

Ancsi is szépen végigcsinálta versenyét. Sajnos Őt licensz híján nem szólították a dobogóra. Ez kicsit rosszul esett mindkettőnknek. Amúgy a DKFI-nek jó napja volt, minden résztvevő tag dobogón állt, Mónika az abszolút 3. helyet is megszerezte, jelentős pénzösszeggel :) gyarapítva a családi kasszát :)

A befutóérem és a póló szép, a kaja szörnyű rossz volt. Lángossal vigasztalódtam, hazaérve pedig elkezdődött a folyadékfeltöltés :)

Megyünk jövőre is, jómagam valószínűleg váltóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr1614074575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.27. 02:40:05

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2018.07.03. 14:27:38

spam, hagyd! :D

gratulálok, szépet mentél! és örülök, hogy újra van tartalom a blogon :) ;)

ezek szerint idén újra IM atádon

mata68 2018.07.03. 17:24:58

@snatch_: Köszi.
2012. július 28. az 1. IM és 2018. július 28. (egyelőre) az utolsó IM.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2018.07.04. 13:03:00

@mata68: miért utolsó? kiégsz? :D
amúgy hányadik lesz a mostani összesen?

mata68 2018.07.05. 07:57:43

@snatch_: Túl sok időt vesz igénybe a felkészülés. Ez lesz az 5. IM, az idén leszek 50 éves, ennek apropóján gondoltam teljesíteni.
Jövőre visszatérek a futáshoz, szeretnék egy jó félmaratont, maratont futni.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2018.07.05. 15:21:23

@mata68: "Túl sok időt vesz igénybe a felkészülés"
én pontosan ezért nem csináltam meg 2012 óta egyszer sem. Meg mert látom, hogy már 50 rugó a nevezés...anno még 30-ért neveztem. Ez a kettő a visszatartó erő, még bármi lehet decemberig, akkoriban már el fogom dönteni, hogy indulok-e.

A jó fm és maraton mit jelent? mit szeretnél elérni?

mata68 2018.07.05. 15:41:33

@snatch_: Igen, a pénz is számít természetesen. Máté fiunk most megy egyetemre, a lányok gimisek, semmibe sem kerülnek :) Nem panaszként írom persze, de meg kell gondolni egy Nagyatádot nevezéssel, utazással, szállással stb.

A félmaratoni, maratoni tervek egyelőre nem publikusak, még magamnak sem vallom be :)
Az 1:26-on, ill. a 3:26-on szeretnék javítani,

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2018.07.05. 15:55:34

@mata68: nekem nyugodtan panaszkodhatsz :) és igen, nálam komoly tényező a nevezési díj, alapvetően ez alapján döntök. Dunaújvárosba 12 rugó volt a féltávos nevezésem, ez röhej, már ami az ár/érték arányt illeti, így ebbe belevágtam. De 50 rugó?!?! és jövőre már 55 lesz?

azért az 1:26 nagyon szép idő, azon nehéz lesz faragni, a maratoni idődön már sokkal könnyebb. Én a félmaratont elengedtem nagyjából, 1:29:xx a legjobbam, meg kellene dögöljek a gyorsabb fm-ért. a maratoni időmben van még számomra is fejlődési lehetőség, azt tudom faragni, és akarom is már idén is!

mata68 2018.07.05. 21:37:57

@snatch_: 2016-ban 8000 Ft volt a dunaújvárosi nevezés. Mondjuk ezt megtoldottam egy 30ezres közlekedési bírsággal :)

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2018.07.06. 11:44:49

azt a 30 rugós bírságot hogy sikerült összeszedned? :) mondjuk így már vetekszik egy extrememan-es nevezéssel az összeg ;) :D

mata68 2018.07.06. 12:03:28

@snatch_: benéztem egy védát.
süti beállítások módosítása