32. hét

2011.08.24. 14:27

A hét 5 napos családi nyaralással kezdődött Tiszafüreden, amire kerót is vittünk. Nagyon szép a környék, a Tisza-tó, és ami a lényeg a töltés nagyon jó minőségű aszfalt, jó futható, kerékpározható, gyakorlatilag autómentes.

Hétfőn és csütörtökön egy-egy órát keróztunk (2*30 km), amire csütörtökön ráfutottam egy órát (11 km). A töltésen 100 m-enként betoncölöpök jelezték a megtett távot. Szerdán körbetekertem a tavat (71 km). Jártam Tiszalökön a középtáv színhelyén is. Igyekeztem sokat könyökölni, ami jobbára ment is, csak a nyakam fájdult meg a végére.

Pénteken futottunk Tiszaújvárosban a Jabil 1/3 maratonon, amire emlékeim szerint 2005. óta járunk (tavaly vihar miatt a kiírt dátumban elmaradt). Nagyon szeretjük ezt a versenyt. A táv ugye 14 km, amit a városban, részben a vasárnapi triatlon világkupa pályáján kell négy körben megtenni. Ancsi 3,5 km-en 18:05-öt, Máté 17:24-et futott, én 14-en 61:33-at mentem. Szombaton futottunk egy regeneráló 11,2 km-t.

Vasárnap visszamentünk megnézni a világkupát. Nagyon-nagy élmény volt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr163177084

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: had me going 2018.02.10. 02:20:11

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása