Hétvége

2011.12.19. 09:00

Pénteken punnyadás. Szombaton ismét úsztam 2200 m-t a szerdai bontás szerint, annyit változtatva, hogy a 600 m sima gyors után 300 m-t tenyérellenállásal, bójával tettem meg. Amennyire tudtam erőből úsztam a technikára kevésbé figyelve. A TÉA-t levéve a következő hossz nagyon könnyedén ment, jobban pörögtek a karok. Jó volt nagyon. A 600 m sima gyors 19'35" lett. Este még elmentem futni (10,5 km, 58 perc).

Vasárnap de. családi úszás volt, de én csak lazáztam. 300 m után a gyerekekkel átmentünk a pancsolóba, amíg Ancsi úszott. Délután egy órát görgőztem (~25 km), majd futottam 10,5 km-t (63 perc, 134 avg).

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr683474927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása