Apa, kezdődik...

2012.01.09. 15:34

Az otthoni gépem bedöglött, így a munkahelyin pötyögök valószínűleg több részletben. Az edzéseket az edzésonline-on (is) vezetem ezentúl. A heti/havi összesítésnél ez jól jön majd.

Január 1-én regisztráltam Nagyatádra, innentől nincs kecmec, menni kell. 3+1 hetes edzésheteket tervezek egyre növekvő távokkal és/vagy intenzitással. A változatosságot jelenleg futásban tudom alkalmazni addig, míg rá nem térek a kinti tekerésekre. Alapból heti 3 úszást, 3 görgőzést és 3 futást tervezek. Úszásban a távot is növelni szeretném edzésenként 3 km-ig, illetve a technikát is erősen csiszolni kell. Ez heti max. 9 km úszást jelent, ennél kevesebb edzéssel nem merek odaállni. Így is csak a biztonságos teljesítés lesz a cél.

Az 1. héten sikerült is 8,1 km-t úszni. Beszereztem egy kartempó-koordinátort (teknőc). Elsőre olyan, mintha egy nagy üreges krumplival úszna az ember:) A 2. héten 4,6 km-t úsztam és ez ennyi is marad, mivel a helyi uszodát karbantartják, így kénytelen vagyok a debreceni sportuszodát használni. Ma reggel újfajta perverzióként 4.45-kor keltem, és 5.40-kor csobbantam.

A görgőzést kezdem megkedvelni, az 1. héten 3-szor (1 óra, 2*1,5 óra) ültem rajta. Nagyon jól fogyaszt, pláne az új helyén a radiátor mellett. Görgőzés után mindig futok. A rövid idejű görgőzést követően hosszabb (egyelőre 21 km-ig), a hosszabb görgő után rövidebb (max. 15 km) futások lesznek.

Egyelőre ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr943531686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Note · http://myfunction.blog.hu 2012.01.13. 21:12:44

Szia,

koszonom, hogy reklamoztad a blogodat. Szintugy kellemes olvasmany volt, gyakran mosolyra huzodott a szam.
Igazad volt, te tenyleg felepitetted az uszasodat. En elozo ev szeptembereben kezdtem uszni tanulni, es kb. Harom honapig az eletemert kuzdottem, kinszenvedes volt minden perc, minden meter.. Aztan mostanra alakulgat, messze a vege, de gyanitom hogy lesz feny :-))
Egyebkent en is tervezem, hogy iden indulok IM tavon, es most a blogodat "kivegezve" szinte biztosra veszem, hogy valamifele dokumentacio is kiserni fogja felkeszulesemet, vagy ahogyan te fogalmazol - utamat ;-))))
Kitartast!
Es megegyszer Gratulalok!!!!

mata68 2012.01.16. 13:55:09

@Note: Köszönöm, hogy elolvastad. Végre egy ember, aki nem tudott úszni :)

Régebben egy-egy óra úszás után engem is úgy kellett kihúzni a medencéből. Ma már kicsivel jobb a helyzet.

Remélem, hogy Atádon (és még sok helyen) találkozunk, addig is blogra fel !
süti beállítások módosítása