December

2013.01.07. 15:16


Nem néztem utána évekre visszamenőleg, de úgy gondolom, hogy a hónap pozitív csúcsot hozott futásban. Az biztos, hogy 2012-ben a decemberé a legtöbb futott kilométer. Szerencsére nincs annyira hideg, és a hétköznapi sötétben, esti órákban történő futásokkal sincs különösebb problémám.

Az úszást nem vittem túlzásba, Nagyatád óta annyit úsztam összesen, mint addig havonta. Keró pedig egyáltalán nem volt, majd tavasszal.

SportEdzések
száma
Összes távolságÖsszes idő
Futás
18 321.75 km

29:21:06

Úszás
3 4 km

2:00:00

Összesen 21 325.75 km

31:21:06

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr945003295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2013.01.08. 15:34:50

Nekem az ilyen 300 feletti kilométerszám futásból teljesen elérhetetlennek tűnik. Alig párszor futottam 200 fölött "pályafutásom" során. Szóval le a kalappal, faszán toltad és tuti, hogy az év első hónapjai is hasonlóak lesznek, ha elkerülnek a sérülések.
Remélem nem lesz semmi gond, és akkor király alapot szerzel tavaszra, amikor majd ráfeküdhetsz kicsit az úszásra is. Atádon ki úszik majd? Fele-fele arányban tervezitek?

Joe. · http://futonaplo.blogspot.com 2013.01.08. 16:53:15

Én öccör ennyit futottam! Ja egy év alatt... :) Szép munka, búék! :)

mata68 2013.01.09. 09:43:33

@snatch_: Köszi. Nálatok most más a prioritás, de a reggeli 14 km-ekből is jó hónap jön össze.

A sok futással a márciusi Rotary maratonra gyúrok.

Szeretek veszélyesen élni, de Nagyatádon elég lesz egy kör úszás is :) Igén családi váltó tervezünk, Ancsival nagyjából felezünk mindent, a gyerekek meg futnak egy-egy kört.

mata68 2013.01.09. 09:45:54

@Joe.: Köszi, Búék Nektek is ! Ha nem vagy sérült, akkor Neked is jóval több kili jön össze, persze az 1500 is szép. Pláne a szokott tempódban :)
süti beállítások módosítása