Első bejegyzés

2010.08.03. 12:27

Mostanság több amatőr triatlonosblogot olvasgatok, illetve azokon néhány komment erejéig jelen is voltam (a blogíró legnagyobb bánatára).
 
Itt az ideje sajátot indítani. Persze triatlonnal foglalkozó blog írásához nem árt a sportot is művelni...
 
Na, szóval... Személyemben adott egy középkorú futóember, aki már évek óta kacérkodik a triatlon gondolatával, illetve vágyakozva olvasgatja az éves nagyatádi beszámolókat. Le is van mentve az utóbbi néhány év.
 
A kezdéshez csak két dolog hiányzott: nem tudok úszni és nem volt országúti keróm.
Aztán néhány hete vettem egy mély levegőt (képletesen és szó szerint is) és beiratkoztam a gyerekeim úszásoktatójához úszni tanulni. Hamar ott találtam magam a gyakorlómedencében balomon egy halom kisgyerek, jobbomon két kismama között. Ma már a hatodik órán vagyok túl, és azt mondom, hogy ez nem lesz egyszerű 42 évesen. De nem is lehetetlen.
 
Július közepén egy hétig a Balatonon gyakorloltam azt a keveset, amit addig tanultunk (siklás, kar-, lábtempó külön, majd együtt, levegővétel falnál). Aztán vissza a medencébe.
 
Mostanság a mell kartempó-buborék-lábtempó-kartempó-levegő-lábtempó sokszögben vergődök.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr322195525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása