Kerékpár

2010.08.03. 14:26

Mint írtam, júliusig nem volt országúti biciklim. Egy ideje már nézegettem a bikemag-on, de vagy ócskák voltak drágán, vagy újak még drágábban. A helyzetet még pikánsabbá teszi, hogy nem vagyok egy szálfa (165 cm), így még méretet is nehezebb találni.

 

A lényeg, hogy rábukkantam egy 100 km-t futott, tehát lényegében zsír új bringára 52-es vázmérettel és 1-2 nap alatt megboltoltam az eladóval. A posta egy nap alatt házhozszállította, és tényleg zsír új volt. A mérettel voltak kisebb gondjaim, de a 120 millis stucnit 60 millisre cserélve ez is megoldódott.

 
A próbaköröket leszámítva eddig kétszer mentem hosszabbat (40 km, ill. 50 km).
 
Finoman szólva is szokni kell a dolgot.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr892195809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása