Lemaradás

2010.09.25. 15:05

Jó régen írtam a blogba. Szerencsére az edzéseket letudtam, csak a dokumentálás maradt el.

Ott hagytam abba, hogy két hét karbantartás után kinyitott az uszoda. A múlt hét keddi edzés javarésze katasztrofális volt. Nem találtam a ritmust, össze-vissza kapálóztam, süllyedtem stb. Komolyan fontolóra vettem, hogy elég lenne nekem a duatlon is. Aztán az utolsó 5-10 perc kicsit jobban sikerült, ment a levegővétel egytempóra, a mozgás is kicsit összeállt. Szerencsére, mert a világ egy leendő ironman-nal lenne szegényebb :))

Szerda, csütörtök, szombat, vasárnap a szokásos futások (18 km, 18 km, 21 km, 21 km). A vasárnapi végig erős esőben, a végén kicsit már zavart, illetve fáztam is. A 2. körre elkísért a feleségem is. (Ő is futó, félmaratont, maratont teljesít, annak idején Ő fertőzött meg a futással.)

Vasárnap reggel uszoda a családdal, kb. 1 óra szerencsétlenkedés-úszás kombó, aztán 1/2 óra pocolás a melegben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr432322435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása