Újra edzésben

2010.10.24. 19:44

Szerencsére meggyógyultam, csak a szám maradt sebes a legyengülés miatt előjött herpesz miatt. Senkinek sem kívánom, nagyon kellemetlen. Plusz a héten magyarázkodnom kellett az újmódi szakállviselet miatt is.

Szombat futás utáni kép:

 

A héten összejött 76,5 km futás, ebből a szombati nagyerdei sikeredett emlékezetesre.

30 km-t futottam 0,5 l izoteás frissítésből. Ezúton is üdvözlöm azt a b*rmot, aki elvitte a frissítés többi részét (gél, víz, kóla). Az utolsó kör nagyon küzdelmesre sikerült. Hazaérve új negatív testsúly csúcsot mértem (61 kg).

Köridők (5,8 km/kör): 29'42", 29'32", 29' 10", 29' 04", 29' 44". Pulzus min. 151 bpm, max 166 bpm.

A futás mellett természetesen volt úszás is. Pénteken oktatóval, vasárnap egyedül.

Ekkor ismét új 50 m-es csúcsot mértem (2:09), valamint 500 m-t (!!!) úsztam egyben mellben kb. 25 perc alatt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr572395841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2010.10.25. 09:28:57

Örülök,hogy jobban vagy!Nagy gratula a fél kilométeres úszáshoz!Fog az menni látod.A képen úgy nézel ki,mint egy karibi kalóz :):):)

ironsun 2010.10.25. 18:15:13

További jó regenerálódást! Amúgy az úszás miatt is megy a gratula, csak így tovább!
süti beállítások módosítása