Szülinap

2010.12.14. 14:44

Ahogy apám mondja (kissé átalakítva): Szép-szép ez az öregkor, de néha k*rva nehéz.

Ma valahogy én is így éreztem. Történt ugyanis 2 éve, amikor szép kerek volt a szám (40), hogy elhatároztam, hogy lefutom a szülinapjaim számát km-ben. Azt elhatározást tett követte, a 40 km megvolt. Tavaly tápos voltam, már-már megszakadt ez a szép hagyomány :)

Ennyi bevezetőből gondolom kiderült, hogy ma 42 km-t kellett futni. Jelentem szerencsésen túlvagyok rajta, 3'50" alatt sikerült teljesíteni (átlagpulzus 145 bpm). Úgy volt, hogy a távot az Oxigén-maraton útvonalán teljesítem, de a hétvégén a futóbarátom is visszamondta a közös futást, illetve kiderült, hogy a pálya az esőzések, illetve fakitermelés miatt járhatatlan. Maradt a hazai pálya, a megszokott világosbanfutós útvonalon mentem, ami 4*9 km-t jelentett, erre kellett még rátenni 6-ot a lapáttal. Nagyjából egyenletesen ment, 49-50' körüli 9 km-ekkel, az utolsó 6 km kb. hatpercesben. Frissítés, átöltözés otthon. A futást 61,5 kg testsúllyal kezdtem, kicsivel 60 kg alatt fejeztem be. 

Abba bele se merek gondolni, hogy mi lesz 50-60 évesen :)

A hétvégén rendezik a zokszigén kupa 3. fordulóját egy módosított útvonalon. Az lesz benne a zsivány, hogy előző nap céges évzáró buli várhatóan hajnalig :)

Titkos terv: 42 perc, kevésbé titkos: h*nyás nélkül célbaérni.

 

Szerző: mata68

3 komment

Címkék: szülinap futás

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr52515398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2010.12.14. 16:13:44

Boldog születésnapot! Gratulálok a futáshoz, és az ötlethez:). Engem a 100. születésnapon teljesített futás adatai érdekelnének majd ;)... Egy kalappal a hétvégére!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2010.12.14. 16:49:18

Boldog születésnapot!
Nem semmi dolgaid vannak! ;):):)

mata68 2010.12.15. 07:51:43

@IronSchwarczi: @PecsiPeter: Köszönöm a jókívánságokat. Szerintem a 100-at már két részletben futom:)
süti beállítások módosítása