Kérdés

2011.03.23. 12:20

Most tervezek országúti kerékpáros cipőt venni. Tudnátok-e ezzel kapcsolatban tanácsot adni (méret, típus, márka, netes elérhetőség stb.) ?

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr802764644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.03.24. 11:57:43

Nekem egy ilyen van:

www.wiggle.co.uk/dhb-rc-carbon-road-cycling-shoes/

Eredetileg Sidi-t akartam, de annyit túlzásnak éreztem cipőre költeni.

Ez a célnak megfelel, semmi faxni. A karbon talp miatt jó merev!

(amikor először felvettem nem jöttem rá hogy old ki a csatja, végül már csavarhúzóval átkozódva feszegettem a lábamra ragadt cipőt! :))

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.03.24. 12:02:19

Ja, és nagyobbat kell venni mint az utcai cipőd, ugyanúgy mint a futócipőnél!

szaszit 2011.03.26. 15:21:16

Én ilyet vettem tavaly:
www.magic-sportfood.de/Radsport/Radschuhe/Diadora-Herren-Radschuh-Fast-silber-schwarz.html

Elég egyszerű és olcsó, sima tépőzáras műanyag talppal,de nekem bevált, egy számmal nagyobb elég volt.

mata68 2011.03.26. 20:31:56

@Ivan Grasso: @szaszit: Köszönöm szépen a tippeket. A kedvező ára miatt valószínűleg a Diadora-t választom.

ironpeti66 2011.03.27. 16:03:54

az első kerós cipőm karbon talppal:) akkora volt mint a futkározós cipőm,, de ki kellett vágni az orrát annyira nyomta a lábamat. Ha azt akarod, hogy élvezd a bringázást legalább két számmal nagyobbat vegyél.
süti beállítások módosítása