Punnyadás ...

2011.05.28. 07:17

... vége. Mától testben, lélekben és íráskészségben is újra fitt leszek.

Két cél vezérel:

2012 IronFertő

2013 Ironman.

Szerző: mata68

13 komment

Címkék: punnyadás

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr932938067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.05.28. 12:07:39

Mi van?
Véletlenül nem írtad oda a 2011-es Ironmant.

mata68 2011.05.28. 13:15:37

@Vasapu: Nem véletlen. Lapozz vissza, vagy nézz jobbra "Az út maga a cél" alá :)

A jelenlegi úszótudásommal bicajra már ki sem engednének.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.28. 14:45:36

Tiszteletre méltó a szerénységed, de szerintem Téged érdemes egy kicsit "noszogatni" a szó jó értelmében! :)

Ha nem célod egy fergeteges időt menni az első IM-eden, akkor szerintem 2012-ben nyugodtan elindulhatsz.

Az úszás a legkisebb kihívás, még egy übergyenge úszással is igen szép időt lehet menni. Myke a nulla úszótudással indult a verseny előtt hét hónappal, és értő kezek irányítása mellett, kellő szorgalommal végül egy igen szép úszóidőre volt képest. Erre több mint egy éved van, ez több mint elég idő!
A bringát is elég könnyű fejleszteni, "csak" menni kell. Egy 27-es átlagig eljutni szintén nem ördöngősség több mint egy év alatt.
A legnagyobb limitáló faktor az IM-en a futás, és ez neked a zsebedben van, nem is akármilyen szinten!
Szóval...

red front 2011.05.28. 17:50:26

Ha ténylegesen a 2013 évi megmérettetésre mégy akkor megyünk eggyütt. Üdv P. tamás a szomszédvárból (Debrecen)

oregbaka 2011.05.30. 16:06:44

Király! IG-nek igaza van! Itt a "noszogatás" gyakorlati megvalósítása:
Javaslok egy közös kerékpáros edzést!
Időpont: 2011-06-04, 10:00.
Helyszín: Nádudvar-Kaba összekötő út (frissen felújítva, forgalom 0, kétóránként a helyi járat:-))
Edzés táv: opcionális. Egy kör pontosan 20 kili, tehát lehet 20, 40, 60, stb.
Találka hely: Fő út és a Határ út kereszteződésében, a labdarúgó pálya mellett. Hajdúszoboszló felől érkezve ez baloldalon van falu szélén. Vagyis elhibázhatatlan. Én ott leszek és 10-kor elindulok, de 20 kilinként a találkahelyen fordulok meg.
Legalább megtudom, hogyan is lehet ilyen gyorsan futni:-)

red front: Debrecen is közel van:-). Kocsival 35 perc. Bicaj be és már csapatjuk is. Ja igen, a kalapácsost ne hozzátok:-)

ui: fődik vagyunk:-)

red front 2011.05.30. 16:51:42

@oregbaka: Én nagyon mennék, de szombaton úszóedzésem van,...de legközelebb!

oregbaka 2011.05.30. 18:09:05

@red front: Rendben! Igazoltan távol:-)
Jó úszást neked!

mata68 2011.06.01. 13:02:35

@Ivan Grasso: Köszönöm a buzdítást :)
Az a helyzet, hogy év végén várhatóan lesz egy visszérműtétem, ezért döntöttem eleve a 2013-as indulás mellett. Meglátom, hogy meddig tart a gyógyulás és aztán döntök véglegesen a teljesítés évéről.
Egyrészt azért lazázok, mert tudom, hogy sok időm van, másrészt nem megy jól se az úszás, se a bicikli és ez elkedvetlenít. Még nem dolgoztam azt fel fejben, hogy bizony mindként számot a nulláról kell ugyanúgy elkezdeni, mint anno a futást.
Visszaolvastam Myke blogját, Ő valóban elképesztő fejlődést mutatott úszásban, gyakorlatilag 2-3 hónap után úszott gyorsban. Elhatároztam, hogy megpróbálom Én is a lehetetlent :)
Remélem, hogy nagy lendületet ad a szombati bringázás is, amit a feleségemmel és Öregbakával tervezek elkövetni. "Röviden" ennyit, még egyszer köszönöm a "noszogtatást", tényleg jól esett.

mata68 2011.06.01. 13:07:02

@red front: Még nem dőlt el a végleges időpont, lásd az előző kommentet. Természetes bármikor bicajozhatunk együtt, csak az a lényeg, hogy ne kelljen érte Debrecenbe tekerni, mert akkkor Én egyből fordulhatok is vissza :)

mata68 2011.06.01. 13:15:34

@oregbaka: Hát "öregem" kicsi a világ ! Mikor elkezdtem olvasni a kommentedet, mondom hol akar ez az ember közös biciklizést ? Aztán továbbolvastam :), tényleg fődik vagyunk :)

Nagyon köszönöm az invitálást, 10-kor ott leszünk a zaszonnyal,legalább tudom majd kire fogni a gyenge tempót:)

Veled 40-et tervezünk, mer' az oda-vissza még kb. ugyanannyi.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.01. 18:01:12

@mata68:
Öregbakával csak óvatosan...
:):):)

oregbaka 2011.06.01. 20:20:59

@mata68: Nagyon köszönöm, hogy elfogadtátok az invitálást. Aggódtam egy kicsit, hogy nem voltam-e tolakodó túlságosan? Hiszen eddig nem igen volt komentem nálad. De mikor láttam a terveidet (Iron Fertő, IM) azt gondoltam, hogy közösen bringázhatnánk!
Nagyon örülök annak is, hogy a párod is jön. Nincs annál jobb dolog mikor közösen sportol a család! Csak halkan súgom meg, egy év múlva már lehet, hogy 4-en bringázunk. Böbe, a párom november óta fut. Látva a tri vírus hatásait, szerintem csak idő kérdése egy új bringa beszerzése:-)
Az iram miatt nem kell aggódni senkinek ezúttal, hiszen Lelketlen tőlünk igen távol fogja ijesztgetni a völgyek ártatlan lakosait, illetve az aszfaltot szaggatni:-)
A Nádudvar-Kaba felújított út pedig tényleg egy paradicsom a versenykerékpárosok számára. Igaz itt még soha nem láttam versenykerékpárral senkit.
A Szoboszló-Nádudvar út viszont maga a pokol. Mondhatni katasztrófa. A forgalom is jóval nagyobb. Csak óvatosan!
Ha bármi gond van (váratlan dolog jött közbe, stb.), csak írd meg komentben ide.
Várom a találkozást!
Egy fődi:-)

oregbaka 2011.06.01. 20:47:15

@PecsiPeter:
Lelketlen! Gyémánthegyek rombolója, öntöttvas kutak törője, betonok szaggatója, suzukik borogatója, pofaszelek törője, visszanézések szenvtelen tudója!
Te csak ne riogasd a hozzám hasonló, hétköznapi, amatőr TRI rajongókat, kedvtelőket!:-)
Hagyd őket, élvezni a közös bicajozás örömét!
Viszont ne reménykedj! Fogod Te még megszenvedni a végtelen rónaság forróságát, a Hortobágy pusztaságát, a földutak kietlenségét...
süti beállítások módosítása