600 m :-)

2011.12.16. 17:27

Hétfőn újra "ringbe szálltam", hosszú idő után ismét elmentem fitnesz kick bokszra, ami az óra végére ismét TRX-es köredzéssé fajult :) Jól elfáradtam, annál is inkább, mert a 60 perces óra 75 percesre módosult.  Kedden némi izomláz jelentkezett vállban-hátban.

A kedd lesz a tisztán futós edzésnapom, ekkorra tervezem a hosszabb és/vagy pörgetősebb futásokat. A mostani kedd jó alkalom volt arra, hogy elvégezzek egy 10 km-es felmérőt. Csatlakoztam ugyanis a "Készülj velünk az Irommanre !" fészbuk csoporthoz, ahol is egyénileg fel kell mérni a jelenlegi edzettségi állapotot mindhárom számban. A futást az "anaerob küszöb" alatt néhány ütéssel kell teljesíteni. A megadott számítás szerint ez nekem 161-es pulzust jelent. Ennél jóval óvatosabbra vettem (150), mivel a jelenlegi fizikai állapotomban ezt a pulzust tartottam megfelelőnek. A 10 km 53'15" lett.

(Úszás felmérőként 2000 m-t kell teljesíteni, ezzel még várok néhány hónapot.)

Szerda úszós nap volt. Meló után du. 5 körül csobbantam. A szokásos bemelegítés (50-100-150 m gyors, közte fél perc pihi) után 600 m gyors bójával, 600 m sima gyors, 600 m gyors bójával, 50 m gyors, 50 m mell levezető. Jó volt, élveztem. Az időt nem mértem.

Úszás után este otthon szolid ünneplés következett (43. szülinap, torta, majd pálinka-sör kombók), aminek folyományaként másnap heveny másnaposság jelentkezett. A csütörtöki görgőzést-futást kihagytam emiatt. A jövőben nem szabad alkoholt inni.

A hét további részében folytatása következik.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr503469017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregbaka 2011.12.16. 19:55:13

Utólag is kívánunk neked egy ájemesen szép évet! 43-tól 44-ig!

BöbeBaka

Ui: Nincs ezzel gond!
Tudod?! Minden 32-nél kezdődik:-)

gafmon 2011.12.17. 09:00:54

HBD!!! Nagyon tetszik ahogy felépíted az úszást, óriásit fejlődtél! Nyáron ill. májusban hasítani fogsz a vízben! Láttam, hogy neveztél a Mecsek bajnokára :) HAJRÁ!

mata68 2011.12.19. 09:05:27

@oregbaka: Köszönöm szépen, kedvesek vagytok !

mata68 2011.12.19. 09:10:09

@gafmon: Köszönöm szépen. Már várom a vízben való hasítást, a jó érzés már megvan. Megyünk Orfűre, Ancsi a féltávra, én a sprintre és a féltávra is neveztem. Remélem, hogy versenytársként találkozunk:)

mata68 2011.12.19. 09:11:31

@IronSchwarczi: Köszönöm szépen, kedves vagy :)

gafmon 2011.12.19. 20:19:17

@mata68: Nem is tudom miért, de minden nap felmegyek a honlapra :)
süti beállítások módosítása