5. hét

2012.02.07. 12:52

A múlt hetet kissé módosította a zord időjárás. A hét első fele még úgy alakult, ahogy én szerettem volna. Hétfő hajnali úszás (2.5 km), este fitnesz kick-boksz. Kedd egy óra görgő, majd 19.5 km futás némi fartlekkel fűszerezve. Szerda pihi. Csütörtökön egy óra görgő, majd 9 km futás. Ekkor már nem volt az a vad meleg (-13), eredetileg 13 km-t terveztem, de puding voltam, előbb feladtam. Péntek 3 km úszás, a víz 24.8 C volt. Itt sem volt kifejezett melegem, pláne, hogy a zuhanyzóban sem volt forró a víz. Szombaton kint hófúvás, Sanyi bent görgőn (2 óra). Vasárnap reggel 2.5 km úszás. Csak két triatlonos palánta úszott, Ancsi és Sanyi :) Ismét elővettem a teknőcöt is, igaz majd megfulladtam vele. De a levételt követően az eddigi legjobb érzésű 500 gyorsamat úsztam. Este kocogtam 9 km-t a hóban, ez is nagyon jól esett. A hétvégét színesítette még kb. 2 óra hólapátolás is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr714075063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2012.02.11. 18:55:39

Én is szenvedtem a hidegtől! Most vagy ennyire puhap*cs vagyok, vagy tényleg elszoktunk a hidegtől?! -7-ben már én is rövidítettem, pedig korábban -5-ben nem volt gondom soha. Ennyire enyhe volt eddig az idő és megszoktuk? Amúgy nyomd csak!

oregbaka 2012.02.13. 10:31:27

Szép adagok. Jól haladsz. Most okosan és óvatosan!

mata68 2012.02.14. 08:04:53

@ironsun: @oregbaka: A múlt héten kihagytam 3 napot, kezdtem magam túledzettnek érezni.
süti beállítások módosítása