K&H toborzó

2012.04.03. 13:26

Néhány hete már felvetettem gafmon blogján egy kommentben, mint ismerkedési-bandázási lehetőséget. Tegnap újra előhoztam a témát, gafmon benne van.

Szóval, lenne-e kedvetek egy (v. több) közös maratonváltó csapatot összehozni és mindenféle időkényszer nélkül futni ? Ha igen, akkor legyetek szívesek jelezzétek itt felém és nevezünk stb. A dátum június 10. Én mindenképpen megyek, céges csapatot indítunk évek óta.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr874361102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilluka70 2012.04.21. 07:37:49

Szia .Mi nem ismerjük egymást személyesen ,de bakán keresztül szoktam olvasni a blogotokat ,igen másét is ebből a körből.Nem rég kezdtem a futást Baka a mentorom és ő ajánlotta ,hogy ti szerveztek váltót ,és ,hogy számomra egy jó következő cél lehet.Szívesen csatlakoznék én is a csapathoz,ha még be fér valahova ,egy "kezdő koca futó"de Baka biztat hogy menni fog ,és én is úgy érzem.Kérlek írj ha szerveződtök.

mata68 2012.04.21. 08:26:35

Szia. Egyelőre úgy néz ki, hogy nem lesz csapat, mert nem jelentkezett senki. Ha mégis, akkor jelzek. Jó futásokat !
süti beállítások módosítása