Perfect day

2011.03.20. 20:11

Ezen a "hosszú" hétvégén ennyi fért bele: ma reggel 1000 m mell 35'40" alatt, este 21 km futás 115 perc alatt (135 bpm átlagpulzus mellett). Az úszás során kíváncsiságból néztem egy 500 m-es időt is és 15' volt. Azt hittem, hogy elszámoltam a hosszakat, de nem. A legelső 50 m-t amúgy gyorsban úsztam 1'29" alatt. Mondjuk még egy nem ment :) A jövő héten próbálom az egy hossz mell, egy hossz gyorsat erőltetni. Meglátjuk.

A hét többi része laza lett, a mait megelőző úszásról már írtam. Szerdán még 9 km futás volt a csajommal, oszt ennyi.

Három hét múlva II. Oxigén nagyerdei maraton, úgyhogy most két hét kemény, egy hét laza futás következik.

Hogy visszautaljak a poszt címére, ma futás közben a Trainspotting soundtrack-jét hallgattam.

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr272756895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása