Beszámoló ...

2011.02.26. 11:46

... az elmúlt majdnem két hétről.

Még nekem is nehéz így visszakövetni, hogy melyik edzésről  számoltam be utoljára, ezután gyakrabban kell írni ismét.

A legutolsó bejegyzésem előtti két hét a szokásos menetrend szerint alakult: heti négy futás, két úszás. A futásoknál betartottam a heti egy tempófutás, három alapozó futás sorrendet. A tempófutás mindig pihenőnap után következett. Így összejött az egyik héten 73,5 km, a következőn 84 km. A sok hosszú futásnak köszönhetően mind az alapozó-, mind a tempófutásnál 3-5 ütéssel alacsonyabb a pulzusom mint decemberben v. januárban.

Furcsa módon némi motivációhiánnyal is küzdöttem, néhány futásra nem nagyon akartam kimenni, pedig ez nem szokott előfordulni. Mondjuk erre a hétre már elmúlt. Kedden már haraptam :) és jól is esett a tempófutás (21 km, 104 perc, 148 bpm). Ez pont a hóesés előtti nap volt.

A gyorsúszás továbbra sem megy, jelenleg 35-40 m-t tudok megállás nélkül leúszni benne. Ezután csak az oktatós napon úszok gyorsban, a második úszásnapon a mellúszó időn kell faragni, illetve a távot kell növelni, mivel vészesen közeleg a féltáv napja.

Amúgy a pénteki bemelegítésen újabb PB-t mértem 50 mellen: 1:31

Szerző: mata68

3 komment

Címkék: úszás futás

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr372692127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.28. 17:51:32

Bezzeg azt itt nem irod,hogy uj PB-d van uszasban.
feszbukon :) kell olvasnom el. ;)

mata68 2011.02.28. 20:38:55

@PecsiPeter: Nézd meg csak jobban :)
süti beállítások módosítása