Maraton előtt

2011.03.31. 20:44

Sajnos a mai futásom rajtam kívülálló okok miatt elmaradt, de így legalább van időm írni. A múlt hét mind úszás, mind futás szempontjából jól sikerült, jól is esett. Az úszásról már írtam. Ígértem egy gyorsúszás feltöltést, de valamiért nem sikerült. Ezt hétvégén egy újabb kamerázással igyekszem pótolni.

A múlt hét 84 futókilométert hozott (21 km tempó, 21 km alapozó, 31,5 km alapozó, 10,5 km alapozó). A leghosszabb futás kicsit nyögvenyelősen indult, de a végére egészen belejöttem (175 perc lett a vége). Tegnap még futottam egy maraton előtti utolsó tempót is (21 km, 148 bpm, 104 perc).

Holnap úszás, a hétvégén futás, úszás, a jövő héten lazázás. A maraton után pedig kipróbálok egy teljesen új sportot (kerékpározás :) Az országúti cipőm úton van, remélem, hogy időben meg fog érkezni.

Mostanában ezzel borzolom a gyárban a szobatársak idegeit:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr742789343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása