Tegnap ...

2011.06.17. 16:13

... éreztem az erőt kerózás közben. Persze csak magamhoz képest voltam jó. A szokásos 49,08 km-es távot 103 perc alatt tettem meg (28,6 km/h). Kellemes volt, bár éreztem vándorfájásokat itt-ott a lábaimban.

Szerdán úsztam mellben 1500 m-t, amiből néhány hosszt lábbójával tettem meg. Időt szándékosan nem mérek, egyelőre nem stresszelem vele magam.

Ha figyelek, akkor a furcsa hajhálós néniket már lenyomom :)

Mondjuk érdekes volt a múlt pénteki úszás, amikor a feleségem is ugyanazon a pályán úszott. Amikor bója nélkül mentünk, akkor 50 m-en 15-20 m-t rámvert, míg bójával, csak karból tudom végig követni. Ugyanez a helyzet gyors kartempónál is. Akkor is egyszerre végzünk. Ezek szerint a lábtempóm, illetve a kar-, lábtempó összehangolása nem jó.

Hétvégén enyém a pecó, a család elment a Dunántúlra ballagásra. Holnap megpróbálkozom egy féltávos triatlonedzéssel ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr642992833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregbaka 2011.06.17. 20:33:08

Ez igen! Féltávú edzés. Hajrá mata, várom (várjuk) a beszámolót!:-)
A féltávú OB után otthon leszünk egy hetet!
Futhatunk, bringázhatunk! Hajrá eastern-block!!!

mata68 2011.06.17. 21:04:08

@oregbaka: Hát igen, a terv adott, de azért nyugtával dícsérd (dícsérjem) a napot !
Azért döntöttem a privát féltáv mellett, mert az úszásban nem vagyok biztos. Persze a többiben sem, pláne így együtt :)

Igen, asszem Petya blogján beszélgettél sheperdpetivel, láttam, hogy jöttök haza. Majd összefutunk (bringázunk) !
Addig is hajrá Kiskörén, megyünk mi is szétnézni és fényképezni !

oregbaka 2011.06.17. 21:49:37

@mata68: Csak semmi mentegetőzés és kifogás keresés.
1500-öt úsztál. A féltáv úszás már csak 400-500-al több. Tehát ez teljesíthető!
A futás (21 kilcsi:-)) neked laza mindennapos tevékenység. Mondhatni szórakozás! Tehát nem gond!

A bringa kapcsán pedig azt mondom csinálj egy 80-ast. Hiszen az idei hivatalos féltáv OB is csak ennyit követel. Mivel az 50-et már tudod, az a +30 nem lehet gond:-) Sebesség nem számít!

A váltásokat csináld lazán, kapkodás nélkül. Akár 15-20 perc is lehet.
Egyél, igyál ne sajnáld magadtól:-)

Ennyi a terv:-)
Végrehajtást kezddddd meg!

Várjuk a beszámolót!!!!! :-)

mata68 2011.06.17. 22:13:09

@oregbaka: Tekertem már közel 80-at :)
A váltás is laza lesz, mivel az uszodából haza kell jutnom a biciklihez.
Ne izgulj, én sem teszem. Majd holnap reggel fogok :)

oregbaka 2011.06.17. 22:25:18

@mata68: Igaz, igaz. A múltkor már 80-at nyomtál. Akkor viszont legyen meg a hivatalos 90:-)

red front 2011.06.18. 14:36:20

@Vasapu: Én is szurkolok! Az úszás is meglesz, az idővel ne foglalkozz. Jövőre esetleg hivatalosan Nagyvárad? (nem Nagyatád:))Szállást tudok intézni!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.18. 16:34:37

Hajrá a féltávhoz Sanyi!
Kemény legyél!
Lehet,hogy már készen is vagy vele,akkor meg várjuk a beszámolót!

mata68 2011.06.18. 19:40:58

@red front: Nem hiszem. Még Nagyatádot sem feltétlenül tervezem, nemhogy egy szinten bringapályát :)
süti beállítások módosítása