Elfogyott a zokszigén

2011.03.06. 15:09

Tegnap rendezték az Oxigén-kupa utolsó fordulóját, melyen ezúttal is a 10,2 km távot választottam. A rajtban kellemes 3-4 C fogadott, a pályáról a hó is elolvadt. Rövid ujjúban és rövidnadrágban vártam a startra. Ekkor még kicsit fáztam, de később nem volt energiám ezen gondolkozni :)

P. Sanyi barátommal mindketten 22 ponttal álltunk az utolsó forduló előtt. A helyzet egyértelmű volt, aki megelőzi a másikat az lesz a kategória 3. A rajt után megint csak gyorsan kezdtünk, Sanyi az első 3 körben néhány lépéssel mögöttem jött. Tartottam tőle, hogy megelőz és aztán nem lesz energiám visszaelőzni. Szerencsére ez nem következett be, a végére kb. 100 m előnyt szereztem vele szemben, sőt most a mindenkori másodikat is megelőztem, illetve végig előtte futottam. Másodikként értem be, P. Sanyi negyedikként, Én 7 pontot, Ő négyet kapott, így korosztályos 3. lettem. Az időm 40'40", ez 3'59"-es ezreknek felel meg. Ilyen gyorsan még sohasem futottam. Úgy látszik, hogy jót tesz ha kergetnek :)

Természetesen a versenyen az egész család részt vett, mindannyian becsülettel végignyomták. A feleségem korosztályos 1. lett :)

A jövő héten ismét verseny, I. Rotary félmaraton Debrecenben részben ugyanezen a pályán. Sanyival is ismét meccselünk egy jót.

A hetet egyébként pihenősre vettem, a versenyen kívül mindössze 2 * 10,5 km futás van a tarsolyban. Úszni nem tudtam, mivel az uszodában búvárúszó versenyt rendeztek a hétvégén.

Keresztedzésként két laza elhajlásról tudok még beszámolni. Kedden lettem nagykorú a gyárban, így munka után néhányan elmentünk a sarki könyvtárba olvasgatni :D Másnap kicsit leharcolt voltam a sok apró betű miatt, de végülis túléltem.

Tegnap a futóverseny helyezés örömére olvasgattunk. Fura módon kis városomban a kései időpont dacára két közeli könyvtár is nyitva volt. Szerencsére nem maradtunk zárásig, így a mai nap nem lett másnap.

 

Szerző: mata68

6 komment

Címkék: verseny buli futás

A bejegyzés trackback címe:

https://mata-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr362715490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.07. 10:17:44

Jopofa iras megint!Jokat mosolyogtam kozben :)
Gratulalok az egesz csaladnak!Kemenyek vagytok szep eredmeny!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.03.08. 09:57:26

Gratulálok az eredményedhez!
A 3:59 elég durván hangzik ekkora távon.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.03.09. 17:04:41

Gratulálok az egész családnak!
Durván nyomjátok ;-)

mata68 2011.03.09. 21:36:32

Köszönöm mindenkinek. Igyekszünk a csemetéket a sport irányába terelgetni amíg terelhetők.

ironsun 2011.03.11. 09:31:58

A csemetéknek nehéz lesz, ha az apjuk babérjaira akarnak törni. De így van ez jól! Gratulálok a teljesítményhez!

mata68 2011.03.11. 10:55:29

@ironsun: Máté 4:36-os átlagot futott az 1,7 km-en. Néhány év múlva simán lefut, az alkata is sokkal jobb.
süti beállítások módosítása